Jak kupować

Wskazówki dla Klientów

1. Rejestracja
Chcąc dokonać zakupów w naszym sklepie internetowym należy się zarejestrować. Każdy nowy Klient zobowiązany jest do wypełnienia formularza rejestracyjnego dostępnego w zakładce "Rejestracja". Zapewniamy, iż wszelkie dane uzupełnione przez Państwa są przechowywane zgodnie z polityką bezpieczeństwa naszej firmy.

2. Zamówienie
Produkty w naszym sklepie zostały podzielone na poszczególne kategorie w zależności od Państwa potrzeb, tak aby wybór poszczególnych produktów był dla Państwa jak najłatwiejszy.
Każdy wybrany przez Państwa produkt zostanie zachowany w koszyku, którego zawartość jest edytowalna na każdym etapie składania zamówienia. Należy dokonać wyboru, a następnie zaakceptować ilość wybranego towaru. W przypadku wystąpienia wątpliwości co do wybranych produktów mają Państwo możliwość przechowania informacji na ich temat w specjalnie przygotowanej w tym celu "Przechowalni". W każdym momencie będzie możliwość przeniesienia towaru z przechowalni do koszyka i odwrotnie.

Dodatkowo informujemy, iż umożliwiliśmy Państwu możliwość łatwiejszego wyszukiwania produktów poprzez nałożenie odpowiednich filtrów wyszukiwania takich jak: producent, przeznaczenie, cena (rosnąco lub malejąco), ilość produktów na stronie. 
Po zaakceptowaniu rodzaju, ilości towaru, wyboru formy dostawy i płatności przechodzi się do realizacji zamówienia.
Otrzymają Państwo od nas e-mail z informacją na temat zamówionych produktów wraz z prośbą o jego akceptację. Po otrzymaniu informacji zwrotnej przystąpimy do realizacji zamówienia.

3. Realizacja zamówienia
Na każdym etapie realizacji zamówienia mają Państwo możliwość sprawdzenia jego statusu. Wszelkie informacje znajdują się w zakładce "Zamówienia". Na bieżąco mogą Państwo śledzić postępy dotyczące gromadzenia wybranych produktów i sposobu ich wysyłki.

4. Dostawa
Po skompletowaniu zamówienia przystępujemy do jego dostawy zgodnie z wybraną przez Państwa formą. Każdorazowo otrzymają Państwo od nas numer listu przewozowego (w przypadku wybrnia opcji "firma kurierska") lub numeru nadania (w przypadku opcji Poczta Polska), co jednocześnie umożliwi Państwu bezpośrednie monitowanie doręczenia paczki. Inne formy dostawy (kurier Zoozu.pl lub odbiór osobisty) są przez nas monitowane telefonicznie. Zapewniamy, iż na każdym etapie dostawy mogą Państwo otrzymać informacje na temat swojego zamówienia.

5. Finalizacja
W każdym momencie oczekujemy od Państwa opinii na temat obsługi realizowanego zamówienia. W przypadku zamówień realizowanych przy opcji "firma kurierska" bądź "Poczta Polska" prosimy o potwierdzenie finalizacji operacji w zakładce "Komentarze". Państwa opinie i sugestie umożliwią nam podnoszenie standardów i maksymalną optymalizację wszystkich procesów.

6. Kontakt, opinie i komentarze
W każdym momencie jesteśmy do Państwa dyspozycji zarówno telefonicznie jak i poprzez e-mail.
Oczekujemy od Państwa komentarzy i opinii, co umożliwi nam optymalizację wszelkich operacji związanych zarówno z obsługą jak i realizacją zamówień.

To przede wszystkim Państwo tworzą społeczność naszego sklepu, dlatego tak ważna jest dla nas Państwa opinia.



Twój koszyk jest pusty

Czat z konsultantem Zoozu.pl

Pracujemy
poniedziałek - piątek
  w godz. 12-19




Newsletter
nowości i rabaty
na e-mail
zapisz się i korzystaj



Internetowy sklep zoologiczy Zoozu.pl © 2006-2010