FAQ

Płatności:
- przy odbiorze
- karta kredytowa
- przelew

Zamówienia:
- gwarancja na produkty zgodnie z wytycznymi producenta
- możliwość zwrotu produktu w ciągu 10 dni roboczych

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
Za zamówienie można zapłacić na kilka sposobów:
- kartą kredytową/debetową za pośrednictwem serwisu platnosci.pl - nastąpi automatyczne przekierowanie w trakcie finalizowania zamówienia;
- przelewem bezpośrednio na konto sklepu
- przy odbiorze - za pobraniem - w przypadku realizacji dostawy zamówienia przesyłki poprzez Pocztę Polską lub firmę kurierską;
- przy odbiorze - zamawiając kuriera Zoozu.pl na terenie Warszawy

Co oznacza dostępność produktu w opisie?
Chcąc zachować konkurencyjne ceny część produktów jest stale dostępna w naszym magazynie lub u dystrybutora. Pozostałe produkty są sprowadzane bezpośrednio od
producentów, co wiąże się z wydłużonym czasem realizacji zamówienia.

I tak produkty w sklepie mogą mieć następujący czas dostępności:
- stale dostępny - dany produkt dostępny jest w magazynie
- 1-3 dni - dany produkt dostępny jest we współpracującej z nami hurtowni
- 4-7 dni - produkt należy sprowadzić ze specjalistycznej hurtowni lub bezpośrednio od producenta
- na zamówienie - składamy zamówienie u producenta i towar odbieramy bezpośrednio od niego

Dokładamy wszelkich starań, aby statusy były aktualne. W przypadku gdy informacja jest niewłaściwa po złożeniu zamówienia i przed weryfikacją przez
pracownika Zoozu.pl zostanie wysłany mail z informacją aktualnego statusu realizacji zamówienia.


Chcę coś dodać do złożonego zamówienia, jak to zrobić?
W takcie realizacji zamówienia istnieje możliwość dodania produktów. Najwygodniej zrobić to w wewnętrznej wiadomości zamówienia lub korzystając z innym form kontaktu z naszym sklepem (telefon, e-mail).


Czy można odebrać zamówienie osobiście?
Tak zamówienie można odebrać bezpośrednio u nas w biurze - szczegóły znajdą Państwo w zakładce "Dostawa".

Czy odbierając zamówienie osobiście mogę zapłacić kartą?
W chwili obecnej brak jest takiej możliwości.


Czy odbierając osobiście mogę "dorzucić" coś do zamówienia?
Jeżeli W biurze/punkcie odbioru są dostępne wybrane przez Państwa produkty, istnieje możliwość dodania produktów do złożonego zamówienia. Jednak z uwagi na wielkość naszego magazynu posiadamy w nim tylko
podstawowe/najczęściej kupowane produkty. W związku z powyższym, jeśli tylko będzie taka możliwość z chęcią dołączymy wybrany przez Państwa produkt do odbieranego zamówienia.


Dlaczego robiąc po raz pierwszy zamówienia z zapłatą przy odbiorze muszę potwierdzać zamówienie?
Płacąc za zaliczeniem pocztowym po raz pierwszy, dostajesz e-mail z prośbą o potwierdzenie zamówienia. W tym przypadku zamówienie zaczniemy
realizować po jego potwierdzeniu pocztą elektroniczną. Związane jest to z dodatkowymi kosztami ponoszonymi przez nas w przypadku odmowy przyjęcia złożonego zamówienia. Chcielibyśmy uniknąć sytuacji, gdy osoba nieuprawniona składa zamówienie.


Jak można sprawdzać stan realizacji zamówienia?
Stan realizacji zamówienia można sprawdzić w zakładce zamówienia po zalogowaniu się do systemu na założone przez siebie konto w momencie rejestracji.

Co oznacza towar niedostępny?
Oznacza, iż produkt mógł zostać czasowo lub stale wycofany ze sprzedaży. Dla potrzeb naszych Klientów możemy uzyskać dodatkowe informacji w hurtowni lub u producenta. Wystarczy, że wykażą Państwo taką chęć w kontakcie z nami.


Dlaczego po złożeniu zamówienia dostałem informację, że zamówiony towar jest niedostępny?
Przy realizacji zamówień współpracujemy z dostawcami i producentami. Jednakże może się zdarzyć, że produkt z różnych względów mógł zostać wycofany
ze sprzedaży chwilowo bądź na stałe. W przypadku, gdy taka sytuacja będzie miała miejsce wysyłamy e-mail z taką informacją wraz z prośbą o wybór przedstawionych rozwiązań.


Czy możliwe jest połączenie zamówień, które złożyłem w odstępie kilku dni?
Istnieje możliwość połączenia zamówień. W tym celu należy skontaktować się z BOK przed realizacją jednego z nich.

Czy można zrezygnować z zamówienia przyjętego do realizacji?
Ze złożonego zamówienia można zrezygnować, jeżeli nie zostało już ono przez nas wysłane. Ze statusem zamówienia można się zapoznać w zakładce "Zamówienia" po zalogowaniu się w sklepie.


Jakie są możliwości dostawy zamówienia?
Zamówienie może zostać dostarczone na kilka sposbów:
- Poczta Polską
- firmą kurierską

Jaki jest koszt dostarczenia towaru?
W zależności od sposobu wysyłki. Więcej informacji znajdą Państwo w zakładce "Dostawa".



Twój koszyk jest pusty

Czat z konsultantem Zoozu.pl

Pracujemy
poniedziałek - piątek
  w godz. 12-19




Newsletter
nowości i rabaty
na e-mail
zapisz się i korzystaj



Internetowy sklep zoologiczy Zoozu.pl © 2006-2010